Ціни у кожному конкретному випадку можуть змінюватися, будь-то створення інтернет магазину, порталу чи сайту візитки, ціна залежить від складності та об'єму виконаних робіт.
Так наприклад, коли ціна при створенні інтернет магазину
коливається від 4 до 20 тисяч гривень, то це означає, що чим складніший магазин по своїй
структурі і функціональності, тим вища ціна його розробки. І навпаки, якщо ви вирішили
створити простий по дизайну і не досить структурований, але репрезентабельний сайт, то і
вартість в такому випадку буде відповідна.
Цільова сторінка, має вигляд повноцінного сайту з компактно розміщеною інформацією про ваші послуги. На видному місці розміщена контактна інформація про вас, або вашу фірму, є форма зворотного зв'язку, кнопка для замовлення дзвінка. Зручна навігація із скролінгом по сторінці. Такий сайт покликаний в якнайшвидший спосіб донести до вашого потенційного клієнта всю необхідну інформацію. Ідеально підходить для рекламних компаній.
Такий сайт покликаний дати загальне уявлення про Вас, або Вашу компанію в зручній і зрозумілій формі. Кількість сторінок сайту-візитки зазвичай не перевищує десяти, максимум двадцяти, а зручна і зрозуміла структура спрощують навігацію по сайту. Присутня форма зворотного зв'язку. Присутня адміністративна частина сайту для управління наповненням сайту (CMS). Також можливі варіанти на декількох мовах. (Багатомовність). Буде проведена початкова оптимізація під пошуковики.
Корпоративний сайт - це Ваше повноцінне інтернет представництво, яке включає опис діяльності Вашої компанії, що надає відвідувачам можливість ознайомиться зі всіма видами послуг, що надаються Вашою фірмою. Зазвичай такий сайт включає як мінімум декілька розділів і необмежену кількість сторінок. Обов'язково присутня система управління контентом (наповненням) сайту (CMS), що дає можливість в будь-який час самостійно змінювати інформацію на сайті.
В інтернет-каталозі за звичай викладається інформація для потенційних клієнтів про продукцію і послуги Вашої компанії в зручній для перегляду формі. Об'єм інтернет-каталогу залежить від кількості і різноманітності пропонованої продукції і послуг. Кількість категорій необмежена, так само й кількість товарів та послуг. Каталог відрізняється від інтернет магазину відсутністю кошику, та особистого кабінету. Ідеально підходить для опису послуг та товарів.
Інтернет магазин по своїй суті - це Ваше торговельне місце в мережі Інтернет з віртуальною вітриною і можливістю он-лайн замовлення товарів. Інтернет магазин - це надійний і ефективний інструмент для продажу Ваших товарів і надання послуг. Для створення інтернет магазину, ми використовуємо найновітніші засоби (Laravel, Vue JS, Node JS, Joomshoping, Virtue Mart, OpenCart) та індивідуально, найбільш відповідну для кожного проекту систему.
Веб-портал - це могутній інструмент, для розміщення і просування різних інформаційних матеріалів, що включають безліч різноманітних сервісів, засобів ефективного управління і пошуку. Присутня індивідуально настроєна, адміністративна система. Добре підходить для розміщення великих об'ємів даних. Ідеально підходить для інформативних агентств та новинних ресурсів. У вартість розробки входить також початкове налаштування рекламної компаніі GoogleAds.
Це багатьох дивує, але насправді з першого погляду важко визначити, скільки коштуватиме створення сайту, ціна обумовлена багатьма показниками. Хоча цікавість до цінового питання цілком зрозуміла: замовник повинен знати, за що платить, і що в результаті отримує. Кожен етап розробки вимагає часу і людських ресурсів, які мають ціну.
Для реалізації кожного етапу потрібен час, погодження, коригування у відповідності до бажань замовника, тобто — злагоджена робота фахівців, які мають, крім задоволення під час роботи над цікавим проектом, отримувати зарплатню.
Вартість залежить і від типу сайту: лендінг, веб-портал, сайт-візитка і інтернет-магазин різного типу складності, розраховані на рішення різних бізнес-задач і відповідно потребують різних часових і ресурсних затрат. А це означає, що і ціна на них буде різною.
Щоб створити сайт, ціна якого замовника не здивує, а здаватиметься цілком виправданою, розробники мають весь час підтримувати зв’язок з клієнтом.
У веб-студії CREATIVE співпрацю з клієнтами починають з аналізу: чого саме потребує бізнес, які саме плани мають реалізуватися завдяки сайту, як його уявляє клієнт, чи є в нього особливі побажання. Ситуація, коли маркетолог студії, розібравшись з потребами клієнта, допоможе йому зберегти суттєву суму — цілком можлива.